Sürdürülebilir başarı, öncülük ve müşteri memnuniyeti; İMG Call Center’ın temel değerleri arasında yer alıyor. Bu yazıda, İMG Call Center’ın sektördeki öncülük misyonu ve bu hedefe ulaşma yolculuğu hakkında birkaç önemli...

Devamını oku →

Çağrı merkezleri ve satranç, farklı alanlarda faaliyet gösteren iki olgu gibi görünse de, aslında birçok ilginç paralelliği bünyesinde barındırır. Bu yazıda, çağrı merkezleri ve satranç arasındaki bu sürpriz benzerliklere bir göz...

Devamını oku →

Günümüz iş dünyasında müşteri ilişkileri, marka başarısının temelini oluşturur. İşte bu noktada, çağrı merkezleri, işletmelerin müşterileriyle güçlü bir bağ kurmalarını sağlayan ve işletme operasyonlarını optimize eden kritik...

Devamını oku →

Günümüzde işletmeler için müşteri memnuniyeti ve etkili iletişim, başarıya giden yolda kritik öneme sahiptir. İşte bu noktada devreye giren çağrı merkezleri, işletmelerin müşterileriyle sağlıklı bir iletişim kurmalarına ve hızlı...

Devamını oku →

Close Search Window